Kalendar Ekonomi

Real Time Economic Calendar provided by Investing.com.

10/23/2019

21 Oktober 2019

Malam tadi sampai kampung, layan kerenah anak² buat kerja sikit .. jam 1pagi baru dapat lelapkan mata ...
Entah kat mana punca nya datang satu mimpi aneh, sangat pelik la buat aku, dalam mimpi tu nampak seekor anjing berwarna coklat bahagian bawah badannya berwarna putih , anjing ni agak besar badannya, anjing tu dalam kesakitan .. cedera barangkali ...
Tiba² je dalam mimpi tu Aku boleh faham pulak bahasa anjing tu (kira macam dapat berkomunikasi la, dia kata tolong jangan aniaya dia, dia pun makhluk / hamba Allah juga , dan ada dua @ tiga pesan dia pada aku, tapi sayang aku lupa apa yg di pesan ... Kemudian aku bagi anjing tu makan , dan lepas tu aku terjaga dari tidur , keadaan mimpi memang betul-betul macam dialam nyata ... Ni dah masuk hari ketiga selepas mimpi tu aku masih buntu memikirkan apa sebenarnya maksud mimpi tersebut ... Wallahualam semoga ianya membawa kebaikan dalam hidup hamba yg kekurangan ni Aamiin..

No comments: